Я приступаю:
1)There is a short break(Перемена) between the first and second lessons(Второй Урок).
2)Students learn(Учиться) English poems by heart(Учат наизусть).
3)My little sister likes to ask(Спрашивать silly(Глупый/Глупые) questions.
4)Jim can count(Считать) from 1 to 10.
5)They flew(fly - неправильный глагол) a kite(Воздушный змей) last Sunday.
6)There are five textbook(Учебник) and seven workbook(Тетрадь) in my bag(Рюкзак/Сумка).
7)"Will You open(Открыть) the window(Окно), please," said(say - неправильный глагол)
the teacher(Учитель/Классный руководитель)
8)I like to answer(Отвечать) teacher's questions(Вопросы Учителя) in the English lession(Урок Английского).
9)My friend will read this text(Текст/Предложение) tomorrow.
10)Students(Студент/Студенты) like to discuss(Обсуждать) different problems(Различные проблемы) in the lesson(На уроке).
На этом всё!