Ответ:
ЖИВОТ – от древнего корня*gweie- «жить», однокоренное с латинским vita «жизнь». Древнейшим первообразом живота, вероятно, является «липнуть, прилепить(ся), привить(ся)». Однокоренные слова жир, живица (смола), жизнь,жито, жить. Близкородственным к живот является слово жидкость, происходящее от корня *gwei-dh «слизь». Глагол липнуть (все живое созиждется из липкой жидкости) происходит от более древнего лепить, однокоренного греческому λίπος «жир». «Потому оставит человек отца своего и мать свою и прилепится к жене своей; и будут [два] одна плоть» Бытие, 2:24). В религии единобожия жизнь-живот мыслится как единство всего живого с Богом, когда человек составляет частицу Божества и Бог составляет неотъемлемую часть живущего человека, пребывая в его сердце: «Изчезé сéрдце моé и плóть моя́, Бóже сéрдца моегó, и чáсть моя́, Бóже, во вѣ́к. Я́ко сé (вот), удаля́ющiи себé от тебé поги́бнут: потреби́л еси́ вся́каго любодѣ́ющаго от тебé. Мнѣ́ же прилѣпля́тися богови блáго éсть, полагáти на Гóспода уповáнiе моé, возвѣсти́ти ми́ вся́ хвалы́ твоя́, во вратѣ́х дщéре Сióни». В христианском вероисповедании Живот есть Иисус Христос, Слово Божие, пребывая в Котором, человек побеждает смерть и живет вовеки: «В начáлѣ бѣ́ слóво, и слóво бѣ́ к Бóгу, и Бóг бѣ́ слóво. Сéй бѣ́ искони́ к Бóгу: вся́ тѣ́м бы́ша, и без негó ничтóже бы́сть, éже бы́сть. В тóм живóт бѣ́, и живóт бѣ́ свѣ́т человѣ́ком» (От Иоанна, 1: 1-4). Спасение желающих прилепиться к вечной жизни происходит во Христе, в Слове и Сыне Божием: «и я́коже Моисéй вознесé змiю́ въ пусты́ни, тáко подобáет вознести́ся Сы́ну человѣ́ческому, да вся́к вѣ́руяй в óнь не поги́бнет, но и́мать живóт вѣ́чный. Тáко бо возлюби́ Бóг мíр, я́ко и Сы́на своегó единорóднаго дáл éсть, да вся́к вѣ́руяй в óнь не поги́бнет, но и́мать живóтъ вѣ́чный» (От Иоанна, 3:14-16). Слово, в Котором пребывает жизнь, способно оживить те мертвые души, которые, услышат и послушаются Его: «Ами́нь, ами́нь глагóлю вáм, я́ко слýшаяй словесé моегó и вѣ́руяй послáвшему мя́ и́мать живóт вѣ́чный, и на сýд не прiи́дет, но преи́дет от смéрти в живóт. Ами́нь, ами́нь глагóлю вáм, я́ко грядéт чáс, и ны́нѣ éсть, егдá мéртвiи услы́шат глáс Сы́на Бóжiя, и услы́шавше оживýт. Я́коже бо Отéц и́мать живóт в себѣ́, тáко дадé и сы́нови живóт имѣ́ти в себѣ́»